piątek, 25 stycznia 2013

co powie tata 2

Zupełnie nieoczekiwanie, w pełni spontanicznie pojawia się na blogu pierwsza seria: CO POWIE TATA? To wypowiedzi mojego złotosutego Męża, które wprowadzają mnie w zdumienie, dają radość, śmieszą lub, jak dziś, pokazują, że Piotrek ma piękny umysł. Serio, czy ktoś jeszcze mógłby na to wpaść???

Na melodię hej, z góry, z góry

Siała baba mak
Małym Antosiem
Siała Baba mak
Małym Antosiem
Nie wiedziała chytra (!!!!) baba
Że Antosiem się nie sieje
i-hhhhhhhhhhhha!
siała baba mak

Ale tak naprawdę to myślę sobie, że bycie z facetem, który czuje się ojcem od momentu dwóch kresek na teście ciążowym i buduje relacje z dzieckiem siedzącym w brzuchu jest bezcenne. Trywialna mądrość starej matrony (czyli moja) jest taka, że rodzinę warto zakładać tylko z kimś, kto jej pragnie. Jak dawno temu mawiała moja koleżanka: przykro mi, ale taka jest prawda. Dziewczynom życzę więc super facetów, a chłopakom kobiet, które będą Wam ufać.   

P.S. Miała być sesja na śpiocha


ale zanim się rozkręciłam sąsiad sympatyczny zaczął wiercić


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miłego dnia!